VTI vahvistaa asemiaan Aasian markkinoilla

VTI Technologies Oy on aloittanut yhteistyön uuden edustajan kanssa Aasiassa. Elektroniikkateollisuuden komponentteihin erikoistunut QuadRep edustaa VTI:n MEMS-tuotteita Singaporessa, Malesiassa, Thaimaassa, Filippiineillä, Vietnamissa ja Intiassa.

VTI:llä on omat myyntikonttorit sekä Kiinassa että Japanissa, ja jakelijoita näiden maiden lisäksi mm. Koreassa ja Taiwanissa. QuadRepin ansiosta VTI vahvistaa merkittävästi asemiaan Aasiassa. "Yhteistyö QuadRepin kanssa on osa VTI:n kasvustrategiaa", vahvistaa Hannu Laatikainen, VTI Executive Vice President. "MEMS-markkina on voimakkaassa kasvussa, ja kasvun painopiste on Aasiassa. VTI:n tavoitteena on kasvaa Aasiassa kaikilla kolmella liiketoimintalueella: kuljetusvälineteollisuudessa, kulutuselektroniikassa sekä lääketieteen laitteissa ja mittausinstrumenteissa."

Singaporelainen QuadRep on toiminut vuodesta 1987 ja yhtiöllä on myyntikonttoreita useissa Aasian maissa. QuadRep on erikoistunut elektroniikkaan ja kattaa hyvin VTI:n liiketoiminta-alueet. "QuadRepin vahvuutena on pitkä kokemus, hyvä ymmärrys antureista sekä erittäin kattava, elektroniikan komponentteihin erikoistunut myyntiverkosto", sanoo Hannu Laatikainen.

"Olemme erittäin tyytyväisiä, että VTI valitsi meidän jakelijakseen", kommentoi QuadRepin toimitusjohtaja Derrick Tay. "VTI:llä on innovatiivisia huipputuotteita, jotka täydentävät hyvin nykyistä tuotetarjontaamme."

QuadRep lyhyesti
Vuonna 1987 Singaporessa perustettu QuadRep edustaa elektroniikkakomponentti ja -systeemivalmistajia ja tarjoaa kattavan valikoiman tuotteita autoteollisuudelle, kulutuselektroniikkaan, tietotekniikkaan, viestintään, lääketieteen sovelluksiin, instrumentteihin ja teollisille markkinoille. Lisätietoja www.quadrep.net.

VTI Technologies on kiihtyvyys-,  kallistus- ja kulmanopeusanturien johtava toimittaja kuljetusvälineisiin, lääketieteen sovelluksiin, instrumentteihin ja  kulutselektroniikan laitteisiin. VTI kehittää ja valmistaa piipohjaisia kapasitiivisia antureita hyödyntäen omaa 3D MEMS -teknologiaa. Lisätietoja internetistä www.vtitechnologies.com.

Mr. Hannu Laatikainen, VTI Executive Vice President, puhelin +358 9 879181
Mr. Derrick Tay, Quadrep President, puhelin +65 63461933