VTI tuo markkinoille uusia MEMS-tuotteita Electronica-messuilla

Yhtiön tuotevalikoima laajenee uusilla MEMS-ratkaisuilla, jotka on kehitetty vastaamaan nopeasti kasvavan kuluttajaelektroniikan kysyntään.

"Kuluttajaelektroniikan sovellukset, laitteet ja markkinat kehittyvät nopeasti. Pelilaitteet, kauko-ohjaimet ja matkapuhelimet muuttuvat entistä älykkäämmiksi. Laitteiden käyttötavat muuttuvat ja viihdekäyttö lisääntyy. MEMS-teknologia mahdollistaa tämän kehityksen ja inspiroi valmistajia jatkuvasti innovoimaan ja kehittämään uusia sovelluksia”, sanoo VTI:n Consumer Electronics –segmentistä vastaava Sten Stockmann. ”Me VTI:llä kysymme itseltämme jatkuvasti ”Entä jos ..”, sillä me uskomme että kyseenalaistamalla nykyisen ja kuvittelemalla tulevaisuuden pystymme ylittämään asiakkaidemme ja loppukäyttäjien odotukset.”

”Olemme hyödyntäneet VTI:n syvällistä MEMS- ja sovellusosaamista ja kehittäneet ainutlaatuisia ratkaisuja, jotka haastavat markkinoiden nykyiset tuotteet”, Sten Stockmann jatkaa. ”VTI:n kehittämä 3D MEMS –teknologia takaa tuotteille huippuominaisuudet. Erittäin matala virrankulutus, suuri tarkkuus ja pienin mahdollinen koko ovat ominaisuuksia, joiden ansiosta VTI:n MEMS-ratkaisut soveltuvat erityisen hyvin paristokäyttöisiin kuluttajaelektroniikan laitteisiin.”

VTI Electronicassa (München, Saksa) 9-12.11.2010, Hall A2, osasto nro 428.

VTI Technologies Oy

VTI Technologies on johtava kiihtyvyys-, kallistus- ja kulmanopeusanturien toimittaja kuljetusvälineteollisuuden, lääketieteen, instrumentti- ja kuluttajaelektroniikan sovelluksiin. VTI kehittää ja valmistaa piipohjaisia kapasitiivisia antureita, jotka perustuvat VTI:n kehittämään omaan ainutlaatuiseen 3D MEMS-teknologiaan (Micro Electro-Mechanical System). Lisätietoja www.muratamems.fi.

Yhteystiedot:
Sten Stockmann, Vice President, Consumer Electronics, gsm 050 352 1881