VTI Technologies vahvistaa organisaatiotaan Aasiassa

VTI Technologies vahvistaa organisaatiotaan Aasiassa vastatakseen paremmin kysyntään sekä Aasian markkinoilla että asiakasrajapinnassa. Aasian organisaation vetäjäksi (Vice President and General Manager, Asia) on nimitetty 1.6.2008 alkaen Jih-Lih Bai. Hänen vastuulleen kuuluvat kaikki liiketoimintasegmentit ja koko Asian alueen asiakaskunta.

Jih-Lih Bailla on 25 vuoden kokemus puolijohdeteollisuudesta. LSI Logic Corporationin suunnittelu- ja johtotehtävissä hankitun kokemuksen ansiosta hänellä on monipuolinen asiantuntemus ASSP- ja ASIC –liiketoimintojen kehittämisestä, tuotemarkkinoinnista ja myynnistä 18 vuoden ajalta. Bailla on kokemusta myös innovatiivisten start-up -yritysten johtamisesta Kaliforniassa, Yhdysvalloissa. Jih-Lih Bai puhuu sekä englantia että mandariinikiinaa sujuvasti.

Uudelleenjärjestelyjen myötä myös VTI Technologiesin osaomistusyritys Beijing Orisens Co. Ltd. (BOC) siirtyy kokonaan VTI Technologiesin omistukseen ja jatkaa toimintaansa tytäryrityksenä. VTI Technologiesin Kiinan toimistot ovat Shanghaissa ja Pekingissä. VTI:n Japanin toimisto palvelee asiakkaita sekä Japanissa että Koreassa. VTI panostaa Aasian markkinoille myös tulevaisuudessa ja jatkaa toimintansa laajentamista muihin Aasian maihin.

Dan Colliander, Executive Vice President, Customer and Market Operations,
puh. 09 8791 8410, dan [dot] colliander [at] vti [dot] fi

Jih-Lih Bai, Vice President and General Manager Asia,
puh. +86 1358 187 5382, Jih-Lih [dot] Bai [at] vti [dot] fi

VTI Technologies on johtava kiihtyvyys-, kallistus-, liike- ja paineanturien toimittaja autoteollisuudelle, lääketieteen ja instrumenttisovelluksiin sekä kuluttajatuotteisiin. VTI kehittää ja tuottaa piipohjaisia kapasitiivisia antureita omalla 3D MEMS mikroelektromekaanisella teknologiallaan.