VTI Technologies on nyt Murata Electronics Oy

Muratan omistukseen tammikuussa siirtynyt 3D MEMS –anturien johtava toimittaja VTI Technologies on nyt Murata Electronics Oy.

Omistajavaihdoksen seurauksena Vantaan Martinlaaksossa toimiva VTI on muuttanut nimensä Murata Electronics Oy:ksi. Yhtiö on nimenmuutoksen yhteydessä myös ottanut käyttöön Murata logon ja visuaalisen ilmeen.

“Yhtiönimen ja visuaalisen identiteetin muutokset korostavat VTI:n kuulumista  Murata-konserniin”, sanoo Muratan pääjohtaja Tsuneo Murata. ”Tavoitteemme on vahvistaa Muratan tunnettuutta maailmanlaajuisesti ja tämä muutos on linjassa strategiamme kanssa. VTI on tullut tunnetuksi MEMS-teknologian pioneerina, ja nyt haluamme tehdä tätä osaamista tunnetuksi Muratan nimellä.”

Shinji Ushiro, Murata Electronics Oy:n toimitusjohtaja 1.6. alkaen, sanoo, että Muratan tavoitteena on tulla yhdeksi maailman suurimmista MEMS-yhtiöistä. ”Ymmärtämällä markkinan tarpeita ja kehittämällä kilpailukykyisiä tuotteita olen varma, että pääsemme tähän tavoitteeseemme”, Ushiro sanoo.

Murata Electronics Oy:n internet-sivusto on niinikään uudistunut ja löytyy osoitteesta www.muratamems.fi. Sivusto esittelee MEMS-teknologiaan pohjautuvia kiihtyvyys-, kallistus- ja kulmanopeusantureita sekä anturielementtejä.

Murata
Murata Manufacturing Co., Ltd. on maailman johtavia keraamispohjaisten elektroniikkakomponenttien ja moduulien suunnittelijoita ja valmistajia. Konsernin liikevaihto on 618 miljardia jeniä eli noin 6,1 miljardia euroa. Muratalla on henkilöstöä ja tuotantoa maailmanlaajuisesti. Lisätietoja internetissä www.murata.com.

Murata Electronics Oy valmistaa MEMS-teknologiaan pohjautuvia antureita pääasiassa autoteollisuuden, terveysteknologian ja kulutuselektroniikan sovelluksiin. Lisätietoja www.muratamems.fi.

Markku Hirvonen, President and CEO, Murata Electronics Oy, Tel. +358 (0)9 879 1