Murata Take Off Day: VTI Technologies kasvuun japanilaisomistajan myötä

Japanilaisen Muratan omistukseen siirtyneessä VTI Technologies Oy:ssä järjestettiin perjantaina 9. maaliskuuta suuri henkilöstötapahtuma Take Off –teeman merkeissä. Take Off symbolisoi lähtöä uuteen nousuun ja kasvuun osana Murataa.

Take Off –päivä lujitti VTI:n integroitumista Murataan ja osoitti uusien omistajien sitoutumista VTI:n liiketoiminnan vahvistamiseen ja laajentamiseen. Kaksikymmentävuotiaan historiansa aikana VTI on saavuttanut vahvan jalansijan autoteollisuuden, terveysteknologian ja mittausinstrumenttien anturitoimittajana. Murata puolestaan on maailman johtavia keraamispohjaisten elektroniikkakomponenttien valmistajia, jolla on merkittävä markkinaosuus erityisesti kulutuselektroniikan tuotteissa. VTI:n ja Muratan yhdistyessä molempien yhtiöiden erikoisosaaminen, teknologia ja tuotteet mahdollistavat liiketoiminnan kasvun ja entistä paremman asiakaspalvelun.

”Haluan omasta puolestani ja Muratan pääjohtaja Tsuneo Muratan puolesta toivottaa koko VTI:n henkilöstön sydämellisesti tervetulleeksi Muratalle”, lausui juhlapuheessaan Toru Inoue, Vice President of Murata Accounting and Corporate Planning. “Tehtävämme on yhdessä luoda asiakkaillemme lisäarvoa ja tehdä pienestä suurta MEMS-teknologian avulla.”

Take Off –henkilöstötilaisuudessa VTI:läiset pääsivät tutustumaan paitsi uusiin japanilaisiin kollegoihinsa myös japanilaiseen kulttuuriin monipuolisen ohjelman muodossa.

VTI Technologies lyhyesti

VTI Technologies on kiihtyvyys-, kallistus- ja kulmanopeusanturien johtava toimittaja kuljetusvälineisiin, terveysteknologian sovelluksiin, instrumentteihin ja  kulutuselektroniikan laitteisiin. Käyttökohteissaan VTI:n tuotteet parantavat turvallisuutta ja elämänlaatua. VTI kehittää ja valmistaa piipohjaisia kapasitiivisia antureita hyödyntäen omaa 3D MEMS -teknologiaa. Yhtiön liikevaihto vuonna 2010 oli 75,8 miljoonaa euroa.

Murata Manufacturing lyhyesti

Murata Manufacturing Co., Ltd. on maailman johtavia keraamispohjaisten elektroniikkakomponenttien ja moduulien suunnittelijoita ja valmistajia. Konsernin liikevaihto on 618 miljardia jeniä eli noin 6,1 miljardia euroa. Muratalla on henkilöstöä ja tuotantoa maailmanlaajuisesti. Lisätietoja internetissä www.murata.com.

Markku Hirvonen, toimitusjohtaja, VTI Technologies Oy, Tel. +358 (0)9 879 181, www.muratamems.fi