Matrix VTI:n jälleenmyyjäksi Espanjaan

VTI Technologies Oy ja Matrix Electronica S.L. ovat allekirjoittaneet jälleenmyyntisopimuksen. Sopimuksen mukaan Matrix myy ja markkinoi VTI:n liike- ja paineantureita Espanjassa ja Portugalissa.

"Espanjan talousalue on Euroopan viidenneksi suurin, sen vaikutusalueella asuu 45 miljoonaa ihmistä. Yhteistyö Matrixin kanssa täydentää jälleenmyyntiverkostoamme Euroopassa ja mahdollistaa paremman asiakaspalvelun paikallisesti. Myös Matrixin toimintamalli, joka perustuu aktiiviseen kenttätyöhön ja ratkaisumyyntiin, on linjassa VTI:n toimintatavan kanssa, sanoo VTI Technologies Oy:n Euroopan alueorganisaation johtaja Harry Lilja.

Matrix aloittaa heti VTI:n tuotteiden myynnin testaus- ja prototyyppitarkoituksiin. Matrix pitää varastossaan yleisimpiä VTI:n komponentteja tuotannollisiin tarpeisiin ja tarjoaa projektikohtaisesti myös varmuusvarastointipalvelua.

"Olemme erittäin tyytyväisiä kumppanuudesta johtavan anturivalmistajan kanssa. Näemme yhteistyössä paljon uusia mahdollisuuksia markkinoilla, erityisesti teollisuuden sovelluksissa ja logistiikan seurantasovelluksissa. VTI Technologiesin tuotteet sopivat myös hyvin yhteen olemassa olevan tuotevalikoimamme kanssa", toteaa Matrix Electronican toimitusjohtaja Jose Maria Vilallonga.

Johtaja Harry Lilja, Euroopan alueorganisaatio, VTI Technologies Oy,
puh. 040 725 9549, harry [dot] lilja [at] vti [dot] fi

Johtaja Mikel Izal Matrix Electronica, S.L, puh. +34 91 560 2737, mizal [at] matrix [dot] es
Toimitusjohtaja Jose Maria Vilallonga, Matrix Electronica, S.L, puh. +34 91 560 2737

Matrix lyhyesti
Matrix on perustettu vuonna 1991 ja on osa Flexitron Groupia. Matrix palvelee asiakkaita Espanjassa, Portugalissa ja Ranskassa, ja yrityksellä on toimipisteet mm. Madridissa, Barcelonassa, Sevillassa, Lissabonissa sekä Pariisissa. Matrix toimittaa asiakkailleen elektroniikka-alan komponentteja ja moduuleja, sekä tarjoaa edustamilleen tuotteille vahvan teknisen ja suunnittelutuen asiakkaan tarpeiden mukaisesti. www.matrix.es

VTI Technologies on johtava kiihtyvyys-, kallistus-, liike- ja paineanturien toimittaja autoteollisuudelle, lääketieteen ja instrumenttisovelluksiin sekä kuluttajatuotteisiin. VTI kehittää ja tuottaa piipohjaisia kapasitiivisia antureita omalla 3D MEMS mikroelektromekaanisella teknologiallaan.